Webinar om smittevern for film- og TV-bransjen 20. august 2020

14. august 2020 Tags:

Alle i film- og TV-bransjen ønsker en risikofri arbeidsplass der ingen bidrar til at smitteforekomsten i samfunnet øker. Godt smittevern forutsetter gode rutiner og god oppfølging av rutinene fra alle som deltar i produksjonen. På alle produksjoner bør det finnes solid kompetanse om hvordan man får dette til i praksis. Norsk filmforbund, Virke Produsentforeningen og NRK inviterer nå til et en-dagsseminar som vi har utviklet i samråd med Norsk skuespillerforbund, Dramatikerforbundet og Norske Filmregissører (Bransjerådet for film). Webinaret er støttet av Norsk filminstitutt, TV 2 og Discovery.

Webinaret holdes torsdag 20. august fra kl. 09.00 til kl. 15.00.

Norsk filmforbund ved vår prosjektleder Jostein B Oksavik har utviklet kursplan og skaffet finansiell støtte til gjennomføringen sammen med NRK og Virke Produsentforeningen. Målet er å etablere en forsvarlig bransjestandard og gi grunnleggende kompetanse for å ivareta smittevernarbeidet ved film- og TV-produksjoner. Det faglige grunnlaget bygger på Bransjerådet for films veileder om film -og TV-produksjon under koronaviruspandemien, samt medisinsk kompetanse fra Stamina helse. Klikk for å lese agendaen for webinaret.

Meld deg på og skaff deg dokumentert kompetanse om smittevern for film- og TV-produksjoner!

Påmeldingsskjemaet finner du her: https://www.virke.no/webinar/smittevern/

Vær ambassadør for økt smittevernkompetanse
Hvis du ikke tenker at dette webinaret er relevant for deg, har du kanskje kolleger eller andre kjente som kunne ha nytte av det? Vi har lagt ut informasjon om kurset på Filmforbundets Facebook-side og Instagram-konto også - del gjerne videre slik at vi sammen kan øke kunnskapen om smittevern i bransjen vår.

---ooo---

Tlf. sentralbord: 21 52 33 80
(Betjent hverdager kl. 11.00-15.00)

E-post - generelle henvendelser:
post@filmforbundet.no

E-post - medlemshenvendelser: