Velkommen til årets siste Blått Lerret

10. november 2016 Tags:

Velkommen til årets siste blått lerret onsdag 16. november. De tre første medlemmer av NFF som melder seg på arrangementet til jakob.berg@nfi.no får gjestelisteplass.

Tekst fra arrangør:
Det blir et Blått Lerret litt utenom det vanlige på parkteatret onsdag 16. november når vi skal ta for oss tre meget forskjellige prosjekter.  En dramaserie lagt til Oslo, både over og under bakken, i Erik Richter Strands Valkyrien, med Sven Nordin i hovedrollen. Og så en klassisk stop-motion animasjonsfilm for hele familien, Dyrene i Hakkebakkeskogen, med Rasmus Sivertsen som regissør. Fra Tromsø får vi besøk av Gry Elisabeth Mortensen og Trude Berge Ottersen som har laget Sealers, en dokumentarfilm om den siste norske selfangsten.

Film- og serieskaperne fra prosjektene vil presentere de ulike fortellingene og gi oss små og store historier fra prosessen.

Parkteatret åpner dørene kl. 19.30. Programstart kl. 20.00. DJ & bar hele kvelden. Inngang: kr 100 i døra/ kr 75 + avg på Ticketmaster.

Blått Lerret har egne nettsider HER
Håper vi ses.

Tlf. sentralbord: 21 52 33 80
(Betjent hverdager kl. 11.00-15.00)