Teipseminar med 3M og TESA - 6. april Filmens hus

31. mars 2017 Tags:

Bruker du fremdeles Araldit på det meste? Er kvaliteten gått ned på teipen du bruker? Har du ikke tid til å tråle gjennom nettsider for bedre produkter?

Norsk Filmforbund arrangerer "TEIPSEMINAR 2017" torsdag 6. april kl. 18-21 i Bleken-rommet bak filmkafeen på Filmens Hus - Dronningensgate 16. Presentasjon fra produsent starter kl.18.30.

Få med deg det absolutt nyeste på teip-lim og foliefronten. Finn ut hvilken teip som passer best til ditt bruk - stretchevne, varmebestandighet, bredde, stivhet-farge-tykkelse-signaleffekt-forseglingsevne, avtagbarhet, dobbeltsidig, materialegnethet, bruk i minusgrader og mye mer.

Vi får presentasjon av 3M og TESA, to av verdens største utviklere og produsenter på området. De tar med teiper, limer, klebemasser og folier og annet tv- og filmfolk kan ha stor interesse for. Her får du mulighet til å spørre direkte fra spesialister på området: Jeg har et problem med å feste xx, hva anbefaler dere?

Teip binder områder og fagfunksjoner sammen – vi trenger alle teip! Ta med en kollega og få påfyll av teknisk yrkeskunnskap. Alle er hjertelig velkommen - uavhengig av medlemskap.

Det bli enkel servering.

Fremtidige bransjetreff

Teipseminaret er det første arrangementet i en serie av fagtreff, hvor tv- og filmarbeidere på en enkel måte kan øke sin yrkeskunnskap - helt gratis. Samtidig kan man mingle og bli kjent med kolleger tverrfaglig. Ønsker du å lære mer om et tema- ta kontakt med NFF- det er gode muligheter for at det passer å arrangere seminar om det i løpet av året

Epost: post@filmforbundet.no