Registreringsfrist for produksjoner vist på TV i 2015 utløper 1. mai 2017

26. april 2017 Tags:

Husk fristen! Databasen stenger 1. mai klokken 23.59. Har du spørsmål eller behøver veiledning, ta kontakt før dette. Vi vil være tilgjengelig på epost: for@filmforbundet.no

F©R er Filmforbundets Organisasjon for Rettighetsforvaltning som forvalter og ivaretar opphavsrettigheter til film og TV arbeidere innenfor audiovisuell produksjon. Hvert år fordeler F©R et betydelig antall kroner i opphavsrettvederlag til våre rettighetshavere, og våren 2017 fordeles det vederlag for visningsåret 2015.

For å få utbetalt vederlag for visningsåret 2015 må du logge deg inn på "Din Side" og registrerer dine produksjoner. Har du ikke brukerprofil her kan du enkelt opprette en ny bruker. Alle produksjoner du registrerer i databasen vil sjekkes opp mot sendelister fra TV kanalene ( NRK, TV2, Discovery eller MTG-) for det aktuelle visningsåret. Registrer derfor alle produksjoner du har jobbet på, også for tidligere år, da det kan bli vist repriser av tidligere produksjoner.

Epost: post@filmforbundet.no

NFF på Facebook NFF på Twitter NFF på Google+