Frilans/Frie yrker-pakken

FRIE YRKER-PAKKEN: DIN GUIDE TIL SKATT OG ØKONOMI

Norsk filmforbund har avtale med skatteskribent Otto Risanger som gir alle medlemmer av Norsk filmforbund og Norske Filmregissører gratis tilgang til Frie Yrker-pakken. Pakken består av seks e-bøker om skatt og økonomi for frie yrker.

Frie Yrker-pakken 2020 om skatt og økonomi foreligger nå, med full tilgang for våre medlemmer.

Følgende seks bøker inngår i Frie Yrker-pakken:

• Frie yrker og skatt: Fradragsmuligheter
  • Næringsoppgaven – gjør-det-selv
  • Sykepenger og trygd i småbedriften
  • Moms – ikke moms?
  • Beste selskapsform – Fordeler og ulemper
  • Lønn, frilans, næring: Hva er best – når?

HVORDAN FÅR JEG TAK I BØKENE?

Bøkene er tilgjengelig for alle medlemmer. Send en epost til medlem@filmforbundet.no dersom du er medlem og trenger tilgang på nytt.

RISANGER I MEDIA:

- Otto Risanger kalles både skatteguru og folkets økonomiprofet. Fordelen med Risangers framstilling er at den er forståelig for ikke-økonomer, nyttig og troverdig. KK mener: Skaff deg denne boka og få bedre oversikt over økonomien din. Du sparer fort inn igjen de hundrelappene den koster. Karakter: 5 poeng av 5 mulige. (Kvinner og Klær)

-Risanger lever i høyeste grad opp til det journalistiske slagord "på DIN side". (Dagbladet)

-Otto Risanger anses av mange som Norges beste skatteekspert for småbedriftsledere. (Etablerer-ABC’n)

- Ikke før har Finansdepartementet flyttet på et komma i en fradragsregel, så er Otto Risanger der med et nytt kapittel om emnet. (Dagens Næringsliv)

- Norges fremste skatteekspert … Otto Risanger er en uovertruffen ener innenfor området økonomi. For over 25 år siden skrev han boka «Pengeboka», som har vært som en bibel å regne i personlig økonomi-sammenheng. Han har gitt ut mer enn 100 økonomibøker og har vært økonomispaltist både i Dagbladet og VG. Nå driver Risanger driver sitt eget Ebokforlag og er informasjonsleverandør av nyhetsartikler og tips om blant annet skatt, økonomi, lønn, personal, familiejus og småbedrift/eget firma. (Neste Klikk, ABC Startsidens nettmagasin)

Tlf. sentralbord: 21 52 33 80
(Betjent hverdager kl. 11.00-15.00)

E-post - generelle henvendelser:
post@filmforbundet.no

E-post - medlemshenvendelser: