Frilans/Frie yrker-pakken

FRIE YRKER-PAKKEN: DIN GUIDE TIL SKATT OG ØKONOMI

Norsk filmforbund har avtale med skatteskribent Otto Risanger som gir alle medlemmer av Norsk filmforbund og Norske Filmregissører gratis tilgang til Frie Yrker-pakken. Pakken består av seks e-bøker om skatt og økonomi for frie yrker.

Frie Yrker-pakken 2017 om skatt og økonomi foreligger nå, oppdatert til 2016-17-regler, og med full tilgang for våre medlemmer.

Følgende seks bøker inngår i Frie Yrker-pakken:

• Frie yrker og skatt: Fradragsmuligheter
  • Næringsoppgaven – gjør-det-selv
  • Sykepenger og trygd
  • Moms – ikke moms?
  • Beste selskapsform – Fordeler og ulemper
  • Lønn, frilans, næring: Hva er best – når?

LES HVOR OG NÅR DU VIL

Alle e-bøkene er tilgjengelig i både i pdf- og epub-format. Epub-formatet støttes av både mobiler, nettbrett og ebok-lesere (f.eks Kindle).

Du kan også lese e-bøker (ePub-filer) ved hjelp av programmet My Digital Editions. Det kan lastes ned gratis her: http://www.adobe.com/products/digital-editions/download.html

HVORDAN FÅR JEG TAK I BØKENE?

Bøkene er tilgjengelig for alle medlemmer ved å logge inn på filmforbundet.no med brukernavn og passord.

LAST NED E-BØKENE HER

RISANGER I MEDIA:

- Otto Risanger kalles både skatteguru og folkets økonomiprofet. Fordelen med Risangers framstilling er at den er forståelig for ikke-økonomer, nyttig og troverdig. KK mener: Skaff deg denne boka og få bedre oversikt over økonomien din. Du sparer fort inn igjen de hundrelappene den koster. Karakter: 5 poeng av 5 mulige. (Kvinner og Klær)

-Risanger lever i høyeste grad opp til det journalistiske slagord "på DIN side". (Dagbladet)

-Otto Risanger anses av mange som Norges beste skatteekspert for småbedriftsledere. (Etablerer-ABC’n)

- Ikke før har Finansdepartementet flyttet på et komma i en fradragsregel, så er Otto Risanger der med et nytt kapittel om emnet. (Dagens Næringsliv)

- Norges fremste skatteekspert … Otto Risanger er en uovertruffen ener innenfor området økonomi. For over 25 år siden skrev han boka «Pengeboka», som har vært som en bibel å regne i personlig økonomi-sammenheng. Han har gitt ut mer enn 100 økonomibøker og har vært økonomispaltist både i Dagbladet og VG. Nå driver Risanger driver sitt eget Ebokforlag og er informasjonsleverandør av nyhetsartikler og tips om blant annet skatt, økonomi, lønn, personal, familiejus og småbedrift/eget firma. (Neste Klikk, ABC Startsidens nettmagasin)

Epost: medlem@filmforbundet.no

NFF på Facebook NFF på Twitter NFF på Google+