Akkreditering til TIFF

Vil du være med på Tromsø internasjonale filmfestival,TIFF, den 16.-22. januar 2023? Som medlem av Filmforbundet får du akkreditering til TIFF til 930,- inkl. moms (ordinær pris 1160,-). Dette er et early bird-tilbud som varer frem til 12. desember. Husk ditt digitale medlemskort som du skal vise frem når du henter ut den fysiske akkrediteringen på festivalen.

Les mer og bestill billett her.

Opprop overrakt til Kultur- og likestillingsministeren

På fredag overrakte skuespiller Forouzan Jamshidnejad, filmskaper Ali Parandian og forbundsleder Elisabeth O. Sjaastad over 700 signaturer på oppropet fra den

25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter

Filmforbundets medlemmer får  25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter, fra 10. desember og ut året, mot fremvisning av digitalt