Digitalt medlemsmøte 25. oktober kl. 19.00: Hva har du krav på av lønn og rettigheter?

Hva er tariffavtaler og hvilken betydning har de for deg som TV- og filmarbeider? Hva er nytt etter årets reforhandlinger? Hvilke rettigheter gir de deg? Og hvilken lønn kan du kreve?

I september holdt vi et fysisk møte i Oslo om våre tariffavtaler. Nå gjør vi det digitalt, slik at flere av dere kan være med. Hold av tirsdag den 25. oktober kl. 19.00, og få svar på alt du lurer på om våre tariffavtaler. Vi får mange henvendelser hver dag om våre tariffavtaler, og vi håper du benytter deg av denne sjansen til å lære mer!

Digital møtelenke finner du ved å klikke her.

Opprop overrakt til Kultur- og likestillingsministeren

På fredag overrakte skuespiller Forouzan Jamshidnejad, filmskaper Ali Parandian og forbundsleder Elisabeth O. Sjaastad over 700 signaturer på oppropet fra den

25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter

Filmforbundets medlemmer får  25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter, fra 10. desember og ut året, mot fremvisning av digitalt