Enda en pris til filmen om F©R

Fredrikstad Animation Festival sist helg (FAF 2020) gikk informasjonsfilmen om Filmforbundets Organisasjon for Rettighetsforvaltning (F©R) til topps i klassen Beste nordisk-baltiske oppdragsfilm. “Et tiltalende asketisk design hvor hver ramme er et kunstverk med sterk teknisk dyktighet som utfyller fortellingen uten å spore bort fra det slående designvalget”, mente FAFs jury. Filmen er laget av byrået TRY Apt ved kreativ leder Kim Holm.

Gå til hovedsiden om Opphavsrett.på Filmforbundets nettsider for å se filmen om hva det innebærer å inngå forvaltningskontrakt med F©R.

Opprop overrakt til Kultur- og likestillingsministeren

På fredag overrakte skuespiller Forouzan Jamshidnejad, filmskaper Ali Parandian og forbundsleder Elisabeth O. Sjaastad over 700 signaturer på oppropet fra den

25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter

Filmforbundets medlemmer får  25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter, fra 10. desember og ut året, mot fremvisning av digitalt