Norsk filmforbunds årsmøte og F©Rs generalforsamling på lørdag

Påmeldingsfristen har gått ut, men vi har forståelse for at planer kan endre seg. Har du likevel anledning til å komme på årsmøtet og/eller generalforsamlingen på lørdag? Grip muligheten til å bidra til Filmforbundets arbeid fremover og møte kolleger i bransjen. Skriv til oss på medlem@filmforbundet.no. Aller senest innen fredag kl. 12.00.

• Dato: Lørdag 21. mai.
  • Hvor: Kunstnernes hus. Wergelandsveien 17, 0167 Oslo.
  • Tidspunkt Norsk filmforbunds årsmøte: kl. 09.30-15.00 (registrering fra kl. 09.00).
  • Tidspunkt F©R generalforsamling: kl. 15.15 – 17.45 (registrering fra kl. 15.00).

Gi oss også beskjed om du deltar fysisk eller digitalt. Av praktiske årsaker kan de som deltar digitalt kun stille spørsmål via chatten.

Vi serverer lunsj under årsmøtet, og vi inviterer alle som vil og har tid til litt bobler, en matbit og mingling etter generalforsamlingen.

Nå kan du registrere deg for F©R-vederlag

F©R skal i 2023 dele ut opphavsrettslige vederlag for produksjoner vist på TV og på visse strømmeplattformer i visningsåret 2021.

Du kan forhåndsstemme ved personvalg

Hvis du ikke har mulighet til å komme på Filmforbundets årsmøtet, har du likevel mulighet til å forhåndstemme ved personvalg.

Du kan fortsatt rekke å melde deg på årsmøtet og generalforsamlingen!

Lørdag den 3. juni går Filmforbundets årsmøte og F©Rs generalforsamling av stabelen på Kunstnernes hus i Oslo. Det er her du har mulighet til å

Påmelding til årsmøtet og generalforsamling

Vi håper å se deg til årsmøtet og generalforsamlingen lørdag den 3. juni på Kunstnernes hus i Oslo. Tidspunkt for

Digitalt medlemsmøte om ny form på årsmøtet tirsdag 2. mai kl. 18.00