Norsk filmforbunds årsmøte og F©Rs generalforsamling på lørdag

Påmeldingsfristen har gått ut, men vi har forståelse for at planer kan endre seg. Har du likevel anledning til å komme på årsmøtet og/eller generalforsamlingen på lørdag? Grip muligheten til å bidra til Filmforbundets arbeid fremover og møte kolleger i bransjen. Skriv til oss på medlem@filmforbundet.no. Aller senest innen fredag kl. 12.00.

• Dato: Lørdag 21. mai.
  • Hvor: Kunstnernes hus. Wergelandsveien 17, 0167 Oslo.
  • Tidspunkt Norsk filmforbunds årsmøte: kl. 09.30-15.00 (registrering fra kl. 09.00).
  • Tidspunkt F©R generalforsamling: kl. 15.15 – 17.45 (registrering fra kl. 15.00).

Gi oss også beskjed om du deltar fysisk eller digitalt. Av praktiske årsaker kan de som deltar digitalt kun stille spørsmål via chatten.

Vi serverer lunsj under årsmøtet, og vi inviterer alle som vil og har tid til litt bobler, en matbit og mingling etter generalforsamlingen.

Filmforbundet holder stengt i juli måned

Norsk filmforbund holder stengt fra og med 1. juli til og med 31. juli. På grunn av ferieavvikling sender vi

Nye overenskomster på spillefilm (kinofilm), TV-drama og TV-underholdning.

Vi har i mai og juni måned hatt hovedoppgjør om overenskomstene på spillefilm (kinofilm), TV-drama og TV-underholdning. Resultatet av forhandlingene

Norsk filmforbund (NFF) og Virke har landet ny overenskomst på TV-underholdning

Forhandlingsresultatet ble klart mandag 13. juni etter 13 timers forhandlinger med Virke og etter et betydelig forarbeide, herunder Filmforbundets arbeide

Norsk filmforbund (NFF) og Virke har landet ny overenskomst på TV-drama