Norsk filmforbunds årsmøte og F©Rs generalforsamling på lørdag

Påmeldingsfristen har gått ut, men vi har forståelse for at planer kan endre seg. Har du likevel anledning til å komme på årsmøtet og/eller generalforsamlingen på lørdag? Grip muligheten til å bidra til Filmforbundets arbeid fremover og møte kolleger i bransjen. Skriv til oss på medlem@filmforbundet.no. Aller senest innen fredag kl. 12.00.

• Dato: Lørdag 21. mai.
  • Hvor: Kunstnernes hus. Wergelandsveien 17, 0167 Oslo.
  • Tidspunkt Norsk filmforbunds årsmøte: kl. 09.30-15.00 (registrering fra kl. 09.00).
  • Tidspunkt F©R generalforsamling: kl. 15.15 – 17.45 (registrering fra kl. 15.00).

Gi oss også beskjed om du deltar fysisk eller digitalt. Av praktiske årsaker kan de som deltar digitalt kun stille spørsmål via chatten.

Vi serverer lunsj under årsmøtet, og vi inviterer alle som vil og har tid til litt bobler, en matbit og mingling etter generalforsamlingen.

Opprop overrakt til Kultur- og likestillingsministeren

På fredag overrakte skuespiller Forouzan Jamshidnejad, filmskaper Ali Parandian og forbundsleder Elisabeth O. Sjaastad over 700 signaturer på oppropet fra den

25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter

Filmforbundets medlemmer får  25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter, fra 10. desember og ut året, mot fremvisning av digitalt