Ny medlemsfordel: Rabattert rådgivning om pensjon

Vet du hvor mye du kan forvente å få i pensjon? Og har du en plan for hva du skal gjøre for å oppnå ønsket pensjonsopptjening?

… Eller er du en av de som drøyer med å undersøke dette?

Pensjon er det de fleste av oss skal leve av når vi avslutter yrkeskarrieren vår. Du bør derfor ikke vente for lenge med å få kontroll og spare opp for å sikre alderdommen. For å hjelpe våre medlemmer på vei, har derfor Norsk Filmforbund landet en god avtale med Söderberg & Partners.

Söderberg & Partners er et konsulentselskap som blant annet leverer uavhengig rådgivning, rapportering og analyse om pensjon. Medlemmer av Filmforbundet tilbys en personlig tilpasset rådgivningssamtale med Söderberg & Partners hvor de hjelper deg å få kartlagt hva du kan forvente å få i pensjon og hvilke tilpasninger du bør gjøre for å oppnå ønsket pensjonsopptjening.

Söderberg & Partners kan hjelpe deg med:

• Gjennomgå dine pensjonsavtaler.
  • Gi deg råd om hvordan du selv kan spare til pensjon.
  • Gi deg råd om god strategi og klassifisering av risiko på din pensjon.
  • Utarbeide en pensjonsplan som gjelder deg spesielt.

Avtalen innebærer 1 times rådgivningssamtale som gjennomføres per telefon eller videokonferanse. Egenandelen er 890 kroner eks mva og du faktureres i etterkant av samtalen. Dette er en betydelig rabattert pris for deg som medlem i Filmforbundet.

Ønsker du å benytte deg av tilbudet? Kontakt oss Söderberg & Partners på tlf: 926 66 956 eller på epost: pensjon@soderbergpartners.no. Husk å oppgi ditt medlemsnummer når du tar kontakt.

Filmforbundet holder stengt i juli måned

Norsk filmforbund holder stengt fra og med 1. juli til og med 31. juli. På grunn av ferieavvikling sender vi

Nye overenskomster på spillefilm (kinofilm), TV-drama og TV-underholdning.

Vi har i mai og juni måned hatt hovedoppgjør om overenskomstene på spillefilm (kinofilm), TV-drama og TV-underholdning. Resultatet av forhandlingene

Norsk filmforbund (NFF) og Virke har landet ny overenskomst på TV-underholdning

Forhandlingsresultatet ble klart mandag 13. juni etter 13 timers forhandlinger med Virke og etter et betydelig forarbeide, herunder Filmforbundets arbeide

Norsk filmforbund (NFF) og Virke har landet ny overenskomst på TV-drama

Forhandlingsresultatet ble klart søndag 12. juni etter flere runder med forhandlinger. Mandag 13. juni sendte vi ut spillefilmoverenskomsten på uravstemning,

NFF og Virke har landet en ny overenskomst på spillefilm (kinofilm).

Forhandlingsresultatet ble klart torsdag den 2. juni 2022 etter over 12 timers forhandlinger. Resultatet skal nå ut på uravstemning blant