Ny medlemsfordel: Rabattert rådgivning om pensjon

Vet du hvor mye du kan forvente å få i pensjon? Og har du en plan for hva du skal gjøre for å oppnå ønsket pensjonsopptjening?

… Eller er du en av de som drøyer med å undersøke dette?

Pensjon er det de fleste av oss skal leve av når vi avslutter yrkeskarrieren vår. Du bør derfor ikke vente for lenge med å få kontroll og spare opp for å sikre alderdommen. For å hjelpe våre medlemmer på vei, har derfor Norsk Filmforbund landet en god avtale med Söderberg & Partners.

Söderberg & Partners er et konsulentselskap som blant annet leverer uavhengig rådgivning, rapportering og analyse om pensjon. Medlemmer av Filmforbundet tilbys en personlig tilpasset rådgivningssamtale med Söderberg & Partners hvor de hjelper deg å få kartlagt hva du kan forvente å få i pensjon og hvilke tilpasninger du bør gjøre for å oppnå ønsket pensjonsopptjening.

Söderberg & Partners kan hjelpe deg med:

• Gjennomgå dine pensjonsavtaler.
  • Gi deg råd om hvordan du selv kan spare til pensjon.
  • Gi deg råd om god strategi og klassifisering av risiko på din pensjon.
  • Utarbeide en pensjonsplan som gjelder deg spesielt.

Avtalen innebærer 1 times rådgivningssamtale som gjennomføres per telefon eller videokonferanse. Egenandelen er 890 kroner eks mva og du faktureres i etterkant av samtalen. Dette er en betydelig rabattert pris for deg som medlem i Filmforbundet.

Ønsker du å benytte deg av tilbudet? Kontakt oss Söderberg & Partners på tlf: 926 66 956 eller på epost: pensjon@soderbergpartners.no. Husk å oppgi ditt medlemsnummer når du tar kontakt.

Opprop overrakt til Kultur- og likestillingsministeren

På fredag overrakte skuespiller Forouzan Jamshidnejad, filmskaper Ali Parandian og forbundsleder Elisabeth O. Sjaastad over 700 signaturer på oppropet fra den

25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter

Filmforbundets medlemmer får  25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter, fra 10. desember og ut året, mot fremvisning av digitalt