Oppdatering av medlemsregisteret for skattefradrag

Dersom du er yrkesaktiv lønnstaker (ikke selvstendig næringsdrivende) og medlem av en fagforening, kan du kreve fradrag på skatten for betalt fagforeningskontingent på opptil 5800 kr. Per i dag må du selv opplyse om dette i skattemeldingen, men vi ønsker at dette fylles inn automatisk.

For at vi skal få til dette på sikt, krever Skatteetaten at vi har fødselsnummeret til alle våre medlemmer. Dersom du er blant dem vi mangler fødselsnummer på, har du fredag 18. november mottatt SMS og e-post fra oss og vår leverandør Styreweb hvor vi ber deg om å fylle inn fødselsnummeret. Takk for hjelpen!

Opprop overrakt til Kultur- og likestillingsministeren

På fredag overrakte skuespiller Forouzan Jamshidnejad, filmskaper Ali Parandian og forbundsleder Elisabeth O. Sjaastad over 700 signaturer på oppropet fra den

25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter

Filmforbundets medlemmer får  25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter, fra 10. desember og ut året, mot fremvisning av digitalt

Verv en venn og få kinogavekort på kr 300,-

En klisjé for en fagforening å si, men ikke mindre riktig: Jo flere vi er sammen, jo sterkere vi blir. Vi

Oppfording til å underskrive protest-opprør

Under åpningen av festivalen Film fra Sør holdt Ali Parandian og Forouzan Jamshidnejad en appell om situasjonen i Iran og

Vil du være styremedlem i Kortfilmfestivalen i Grimstad?

Nå har du mulighet for å bli styremedlem i Kortfilmfestivalen i Grimstad! Valgkomiteen søker etter et engasjert medlem som ønsker