Søk vederlag fra F©R innen 30. juni kl. 16

Er du opphaver i film- og TV-bransjen? Nå skal Filmforbundets Organisasjon for Rettighetsforvaltning (F©R) fordele vederlag for produksjoner som ble vist på lineært TV eller tilgjengeliggjort på visse strømmeplattformer i 2019. Sjekk nettsiden om fordelingen i 2021 for å se om du kan ha rett til vederlag i årets fordeling. Søknadsfristen er 30. juni 2021 kl. 16.00.

Opprop overrakt til Kultur- og likestillingsministeren

På fredag overrakte skuespiller Forouzan Jamshidnejad, filmskaper Ali Parandian og forbundsleder Elisabeth O. Sjaastad over 700 signaturer på oppropet fra den

25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter

Filmforbundets medlemmer får  25% rabatt på ordinære inngangsbilletter til Nobels Fredssenter, fra 10. desember og ut året, mot fremvisning av digitalt