Vil du være jurymedlem til Gullrutens fagpriser?

Valgkomiteen i Norsk filmforbund ser etter dyktige bransjefolk til å representere TV-arbeiderne i juryene til Gullrutens Fagpriser. Spennet på det som skal vurderes til hele 25 fagpriser er veldig stort, så her har vi bruk for alle mulige fagfunksjoner og bakgrunner. Arbeidet er digitalt og du trenger derfor ikke bo i Oslo for å bidra.

Les mer og meld din interesse her!

Meld deg på HMS-kurs arrangert av Virke Produsentforeningen og Norsk filmforbund

Bli kjent med arbeidsmiljøloven, styrke CV-en din, møt kolleger og bli med å diskutere hvordan vi skaper en bedre og

Fakkeltog til støtte for våre kolleger i Iran

Vi inviterer herved kolleger i kunst, musikk, dans, litteratur, TV, film og andre i kulturbransjen til en stille solidaritetsmarkering foran